شمیم بهشت

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)

شمیم بهشت

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)

شمیم بهشت

روزی در تقویم خواهند نوشت: تعطیل…”روز فرج مهدی فاطمه(ع)”
در مدینه کنار ساختمان نیمه کاره ای تابلوی زیر را می بینیم: پروژه حرم مطهر بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)
کار فرما: قائم آل محمد (ص)
پیمانکار: یاران حضرت
مساحت: وسعت دل تمام شیعیان
((فرج مهدی فاطمه سه صلوات))

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

توضیحاتی پیرامون انتظارات حضرت صاحب زمان (عج) 2

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ق.ظ

ادامه توضیحات پیرامون سفارشات و انتظارات حضرت ولی عصر(عج):


5. مرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح نقل میکند: ابوالحسن محمدبن احمدبن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر مطهر امام کاظم(ع) و امام جواد (ع) پناه آورد. در عالم رویا امام زمان (عج) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن از کشته شدن نجات یافت.


6. در تشرف مرحوم سید احمدبن سید هاشم بن سید حسن موسویرشتی(ره) که از مسافرت حج از قافله جدا میشود و راه را گم میکند به او میفرمایند: نافله را بخوان تا راه را پیدا کنی. او نماز شب را میخواند بعد به او میفرمایند: زیارت جامعه را بخوان. ایشان زیارت جامعه را از حفظ میخوانند. بعد میفرمایند: زیارت عاشورا را بخوان. او زیارت عاشورا را نیز از حفظ میخواند با تمام لعن و سلام و دعای علقمه آنگاه او را سوار بر مرکب میکند و میفرماید: چرا شما نافله نمیخوانید؟ نافله.نافله.نافله. و باز میفرماید: چرا شما زیارت عاشورا را نمیخوانید؟ عاشورا.عاشورا.عاشورا. بعد میفرماید : چرا شما زیارت جامعه را نمیخوانید؟ جامعه.جامعه.جامعه. سپس میفرماید: اینها دوستان شما هستند که در کنار نهر ابی فرود امده اند تا برای نماز صبح وضو بگیرند.


7. مرحوم مجلسی (ره) در کتاب روضه المتقین در شرح من لا یحضره الفقیه میگوید: که در اوایل بلوغ در مسجد جامع قدیم اصفهان میان خواب و بیداری حضرت صاحب الزمان (عج) را دیدم گفتم: مولای من! چون نمیتوانم همیشه خدمت شما شرفیاب شوم کتابی بمن عنایت کنید که همیشه به آن عمل کنم. ان حضرت بواسطه شخصی نسخه ای از کتاب صحیفه سجادیه را به ایشان میدهند و بعد از مدتی به برکت وجود امام زمان (عج) کتاب شریف صحیفه سجادیه اشتهار میابد.


8. در تشرف مرحوم حاج علی بغدادی (ره) در مسیر کاظمین ایشان پرسشهایی را از محضر امام زمان (عج) میپرسد از جمله میگوید:

پرسیدم: روزی نزد مرحوم شیخ عبدالرزاق که مدرس حوزه بود رفتم. شنیدم که بر روی منبر میگفت: کسیکه در طول عمر خود روزها روزه باشد و شبها را به عبادت به سر برد و چهل حج عمره بجای آورد و در میان صفا و مروه بمیرد ولی از دوستان و محبان و موالیان امیرالمومنین (ع) نباشد برای او چیزی محسوب نمیشود. امام زمان(عج) فرمودند: آری والله برای او چیزی نیست.

  • م.نجفی

امام زمان(عج)

ظهور

نظرات  (۲)

بسیار عالی+++
پاسخ:
ممنون
  • کمی بودن ...
  • یاقریب
    ای نزدیک بندگان

    خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
    دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
    آیه ی 24بخوانید!
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبز شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی