شمیم بهشت

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)

شمیم بهشت

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)

شمیم بهشت

روزی در تقویم خواهند نوشت: تعطیل…”روز فرج مهدی فاطمه(ع)”
در مدینه کنار ساختمان نیمه کاره ای تابلوی زیر را می بینیم: پروژه حرم مطهر بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)
کار فرما: قائم آل محمد (ص)
پیمانکار: یاران حضرت
مساحت: وسعت دل تمام شیعیان
((فرج مهدی فاطمه سه صلوات))

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

مثلث توحید

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ب.ظ


قرآن کتاب آسمانی مسلمانان و بزرگترین معجزه پیامبر اکرم است، کتابی که در تمامی عرصه های زندگی راهنما و روشنی راه آنان است و امت را از گمراهی باز می دارد، این کتاب آسمانی شامل درس هایی است که در هر زمانی با تدبر در آن هر مسلمان می تواند زندگی خود را پیش برد و دچار سردرگمی نشود.

امت اسلام، با تکیه بر این منبع الهی راه خود را در جهان پیدا کرده و پیش می برد و هرگونه کوتاهی و تعلل در این باره می تواند ملت را به سوی مسیری غیر از مسیر حق سوق دهد، دشمنان ما نیز که خوب متوجه این موضوع هستند، بارها درصدد برآمدنده اند که با تحریف در این کتاب آسمانی در  زندگی مسلمان خلل ایجاد کنند تا به توانند بهتر به مقاصد خود دست یابند زیرا این قرآن است که نقطه اتحاد امت اسلامی است و هر گونه آسیب رسانی به این نقطه می تواند این امت را دچار آسیب کند و این از اهداف دشمن در طول فعالیت های استعماری خود بوده است.

به تازگی یکی از مجلات اسلامی که در کشور کویت منتشر می شود خبر از ظهور کتاب خطرناکی نموده که توسط انجمن های تبشیری و برای مبارزه طلبی با قرآن به چاپ رسیده است. در این کتاب ضمن دعوت به شرک به خدا، با آیاتی شیطانی تخریب عقاید مسلمانان هدفگیری شده است.
 
"فرقان الحق" (The Truefurgan) در واقع  کتابی است مذهبی که‌ در آمریکا تألیف گردیده‌ است. عده ای این کتاب را ‌نسخه‌ای‌ تحریف‌ شده‌ از قرآن‌ به‌ نام‌ میدانند.

این کتاب به‌ شخصی‌ به‌ نام‌ "المصطفی‌الهام‌" منسوب‌ شده‌ است‌ و توسط فردی‌ به‌ نام "المهدی‌" به‌ انگلیسی‌ ترجمه‌ شده‌است‌.

گفتنی‌ است‌، این‌کتاب‌ توسط دو شرکت‌ انتشاراتی‌ آمریکا به‌ نام‌های ‌Winepress و Omega2001 چاپ‌ شده‌ و شامل‌ 77 سوره‌ از جمله‌ سوره‌هایی‌ به‌ نام‌الفاتحه‌، الجنه‌ و الانجیل‌ است‌ و بسیاری‌ از عقایداسلامی‌ در آن‌ مردود شمرده‌ شده‌ و یا وارونه‌ جلوه‌ داده‌ شده‌اند.

این‌ به‌ اصطلاح‌ قرآن‌ 366 صفحه‌ای‌ که‌ به‌ زبان‌های‌ انگلیسی‌ و عربی‌ چاپ‌ و منتشر شده‌ است‌ در مدارس‌ خصوصی‌ کویت‌ دردسترس‌ دانش‌آموزان‌ قرار گرفته‌ است‌.

این کتاب در آمریکا با نام "مثلت توحید" توزیع و پخش می‌شود.
 
نویسندگان این کتاب در مقدمه ای که در اول کتاب نوشته اند مدعی شده اند که این کتاب را برای جهان اسلام و مخصوصا اعراب نوشته اند! گفتنی‌ است‌ در این‌ کتاب‌ به‌ جای‌بسم‌الله الرحمن‌ الرحیم‌ در ابتدای‌ سوره‌ "بسم‌الله" آمده‌ که‌ در برگیرنده‌ عقاید مسیحیان‌ درمورد تثلیث‌ است‌.

در مقدمه‌ این‌ کتاب‌ چنین‌ آمده‌ است‌: تقدیم‌ به‌ ملت‌ عرب‌ و همه‌ مسلمانان‌ جهان‌، در عمق‌ وجود هر انسانی‌ اشتیاق‌ فراوان‌ برای‌ رسیدن‌ به‌ ایمان‌ حقیقی‌، آرامش‌ درونی‌، آزادی‌ معنوی‌ و زندگی‌ ابدی‌ وجود دارد.
 
پایگاه‌ اینترنتی "آمازون‌" که‌ آخرین‌ عناوین‌ کتاب‌ها در موضوعات‌ مختلف‌ را به‌ فروش‌ می‌رساند به‌ تبلیغ‌ این‌ کتاب‌ پرداخته‌ است‌ و آن‌ را قرآنی‌ نوشته‌ شده‌ به‌ شیوه‌ جدید و منحصر به‌ فردخوانده‌ است‌.

موارد زیر گوشه ای از تحریفات و در واقع ساخته‌های بیان شده در این کتاب است:

بسم الأب الکلمة الروح الإله الأوحد... مثلث التوحید..موحد التثلیث ما تعدد.
 

سپس با سوره فاتحه روبرو خواهیم شد که در واقع تقلیدی است از قرآن جهت فریبکاری و به دنبال آن سوره های نور سپس سلام و غیره..
 
همچنین در سوره ساختگی "سلام" که دستکاری در آیات قرآن می باشد و تلفیق آن به نحوی است که مطابق با اهداف مؤلفان این کتاب است، به چنین دروغ پردازیهایی بر می خوریم:
 
"و الذین اشتروا الضلالة و أکرهوا عبادنا بالسیف لیکفروا بالحق ویؤمنوا بالباطل أولئک هم أعداء الدین القیم و أعداء عبادنا المؤمنین."
 
"و کسانی که گمراهی را برای خویشتن خریده و بندگانمان را با شمشیر مجبور کرده اند تا به حق کفر ورزند و به باطل ایمان بیاورند اینان دشمنان دین استوار و دشمنان بندگان مؤمن ما هستند."
 
و در همین سوره بر خداوند دروغ بسته شده که:
 
"یا ایها الناس لقد کنتم أمواتا فأحییناکم بکلمة الإنجیل الحق... ثم نحییکم بنور الفرقان الحق."
 
"ای انسانها ما شما را با انجیل حق زنده گردانیدیم... سپس شما را با نور فرقان الحق زنده می گردانیم."
 
و بدین ترتیب تحریف و دستکاری در آیات خداوند در تمامی آیات به چشم می خورد.


از اهداف مشخص در رابطه با این اقدام می توان به این نکته اشاره کرد که با ایجاد شبهه در ذهن مسلمان و تخریب عقاید و دیدگاه آنان نسبت به اسلام، این افراد درصدد تخریب دین اسلام و ترویج مسحیت از سوی دیگر و سوق به سوی ادیانی غیر از اسلام اند.

شایان ذکر است این اولین باری نیست که دشمنان اسلام در صدد چنین کاری برآمده اند بلکه این کار از صدر اسلام تا به امروز ادامه داشته است، به طور مثال به اقداماتی مشابه در این زمینه می توان اشاره کرد:

چندی پیش کمیته وابسته به مجمع پژوهشهای اسلامی در مصر از توزیع قرآن های تحریف شده ازسوی رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقایی خبر داد، رژیم صهیونیستی این قرآن هارا که برخی از آیات درباره قوم یهود و جهاد درآنها حذف شده ،با جلدهایی گرانقیمت و زیبا چاپ و درکشورهای آفریقایی ازجمله کنیا و نیجر توزیع کرده است و ...

مسلمانان پیش از هر کس می دانند که خداوند واحد تنها یک قرآن برای مسلمانان فرستاده است که آن هم بر پیامبر عظیم شان اسلام وحی شده است و بعد از او حتی کلمه ای به آن اضافه یا کم نشده است و خود در قرآن اینگونه فرموده است که : {إنا نحن نزلنا الذکر و إنا له لحافظون }

((ما خود قرآن را فرستاده ایم و خود ما پاسدار آن می باشیم))

منبع: تبیان / مشرق نیوز

نظرات  (۱)

چقدر قران غریبه
پاسخ:
بله ولی قرآن حافظی چون الله داره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی