شمیم بهشت

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)

شمیم بهشت

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)

شمیم بهشت

روزی در تقویم خواهند نوشت: تعطیل…”روز فرج مهدی فاطمه(ع)”
در مدینه کنار ساختمان نیمه کاره ای تابلوی زیر را می بینیم: پروژه حرم مطهر بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)
کار فرما: قائم آل محمد (ص)
پیمانکار: یاران حضرت
مساحت: وسعت دل تمام شیعیان
((فرج مهدی فاطمه سه صلوات))

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

اشاره به حوادث آینده

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ب.ظ

او ("حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف")خواسته ها را تابع هدایت وحی میکند ، هنگامی که مردم هدایت را تابع هوسهای خویش قرار می دهند . در حالی که به نام تفسیر ، نظریه های گوناگون خود را بر قرآن تحمیل می کنند ، او نظریه ها و اندیشه ها را تابع قرآن می سازد . درآینده ، آتش جنگ میان شما افروخته میگردد و چنگ و دندان نشان می دهد . با پستان هایی پر شیر ، که مکیدن آن شیرین ، اما پایانی تلخ و زهرآگین دارد ، به سوی شما می آید . آگاه باشید!! فردایی که شما را از آن هیچ شناختی نیست ، زمامداری حاکمیت پیدا میکند ، که غیر از خاندان حکومت های امروزی است ( حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و عمال و کارگزاران حکومتها را بر اعمال بدشان کیفر خواهد داد . زمین ، میوه های دل خود ( معادن طلا و نقره ) را برای او بیرون می ریزند ، وکلیدهایش را به او می سپارد . او روش عادلانه در حکومت حق را به شما می نمایاند ، و کتاب خدا و سنت پیامبراکرم.صل الله علیه وآله وسلم. را که تا آن روز متروک ماندند ، زنده می کند . گویی او را می بینیم ک از شام فریاد برمی آورد و با پرچم هایش پیرامون کوفه را پر می کند ، و چونان شتر خشمگین به کوفه یورش می آورد ، زمین را با سرهای بریده فرش می کند . دهانش گشاده ، گامهایش را سخت و سنگین بر زمین می کوبد ، تاخت و تاز او بی امان و پایدار و هجوم او سخت و دشوار است . 

به خدا سوگند!!شما را در اطراف زمین می پراکند ، آنگونه که اندکی از شما باقی خواهد ماند ، چونان باقیمانده سرمه در اطراف چشم . و این وضع خونبار تداوم یابد تا آن که عقل از دست رفته عرب باز آید ، پس باید بر سنت پیامبراکرم.صل الله علیه وآله وسلم.باقی مانید که برپاست ، و بر آثار رسالت تکیه نمایید ، که آشکار است . به عهد نزدیکی که بسته اید وفادار مانید ، که یادگار پیامبراکرم.صل الله علیه وآله وسلم. بر آن تکیه دارد ، و بدانید این شیطان است که راه هایش را هموار می نماید ، تا قدم بر جای قدمهایش نهید و راهش را پی گیرید . 

نهج البلاغه..خطبه 138

  • معصومه پاکروان

نظرات  (۱)

پست جالبی بود معصومه جون
پاسخ:
ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی